Turis

Indhold ikke tilgængeligt på grund af cookie-valg

Du kan ikke se indholdet i dette felt på grund af dine cookie-valg.

Klik her for at redigere dine cookie-indstillinger.

Kategori: Statistik, Markedsføring


ds

Startup'en Turis er stiftet af Casper Groot, der har en kandidatgrad i Informationsteknologi fra CBS, og Dan Christoffersen, der studerer Landbrugsøkonomi på Københavns Universitet. Vi har stillet dem fem hurtige spørgsmål:  

1. Hvad arbejder I med i jeres startup?

Turis er en eCommerce platform, hvor leverandører kan sælge deres varer til forhandlere (wholesale). Vi ønsker at frigøre alle små/mellemstore leverandører fra papir og Excel ark og give deres forhandlere en nem og ikke mindst god oplevelse med at shoppe wholesale.  

2. Hvordan fik I idéen?

Idéen kommer fra vores erfaring fra små og større virksomheder, hvor der er en tendens til, at leverandører forsøger at sælge deres varer til forhandlere over telefonen, på mail eller ved fysiske møder. Alt dette til trods for, at forhandlere ofte køber det samme og ikke ønsker en så aktiv dialog med leverandøren. Det er det, vi prøver at ændre med Turis - ved at give vores forhandlere et indblik i, hvor nemt og hvor god en oplevelse man kan få ud af at digitalisere dette.

3. Hvad har I fået ud af at blive en del af Hub'en?

Først og fremmest er vi blevet en del af et aktivt start up miljø, som hele tiden udvides med nye idéer og virksomheder. Dertil er Hubben vores faste base, og vi arbejder her fra alle dage. Viben i Hubben og muligheden for sparring med dem, der er her på samme vilkår som os, er med til at gøre det sjovere at være en start up. Hubben hjalp os også med at blive klædt på til et intenst acceleratorforløb i Silicon Valley i sommeren '19, i det vi fik bevilget dedikeret pitch-træning, som i den grad løftede vores pitch, og gjorde den til en af de bedste (top 15%) i acceleratorens historie.

4. Hvor langt er I, og hvad er næste skridt?

Vi gik live med første version af vores platform ved årsskiftet og dedikerer meget af vores tid til salg og marketing af platformen. Vi kører nogle forskellige forsøg på vores marketing, som skal danne grundlag for, hvordan vi kan skalere vores sign ups gennem relevante partnere/kanaler. Hertil kommer selvfølgelig at følge med i udviklingen af nye features baseret på brugernes behov og ønsker.

5. Hvad er jeres vision?

Vores vision er at skabe en digital transformation hos alle leverandører, der sælger fysiske produkter til et netværk af forhandlere. Turis skal være så tilgængeligt, at det ikke kræver andet end at signe up til et af vores produkter, før leverandøren kan gå i gang med at sælge digitalt samme eftermiddag.

Turis startup team
Billede af stifterne af Turis fra venstre: Casper Groot og Dan Christoffersen.  

Læs mere om Turis på deres LinkedIn profil.