4. maj 2021

Forretningsboost til SCIENCE Innovation Hub

Jakub Rubinowski joins SCIENCE Innovation Hub

Mens Danmark og Universitetet stille og roligt åbner op igen, byder SCIENCE Innovation Hub teamet Jakub Rubinowski velkommen til holdet.

Jakub Rubinowski er forretningsudvikler med mange års erfaring fra startup økosystemet, hvor han gennem 5 år var ansat ved Venture Cup og efterfølgende har arbejdet 3 på Copenhagen School of Entrepreneurship. I SCIENCE Innovation Hub skal han bidrage til, at endnu flere studerende får succes deres fondsansøgninger, undervise på workshops i forretningsudvikling, coache startups og støtte den positive udvikling i Hub’en.

”At arbejde med startups som forretningsudvikler, mentor og rådgiver holder mig til ilden. Og jeg glæder mig meget til at lære alle de spændende teams i SCIENCE Innovation Hub at kende,” fortæller Jakub Rubinowski.

15. april var Jakubs første dag på Københavns Universitet, og han er allerede i fuld sving med denne bloks workshopserie i fællesskab med daglig leder af SCIENCE Innovation Hub, Frederik Nygaard.

Er du interesseret i at vejlede studerende i virksomhedsprojekt i egen idé?

Hvis du er interesseret i at høre mere om virksomhedsprojekt i egen idé, eller ønsker du selv at give dine studerende mulighed for at teste deres ideer til forretning af i akademiske rammer? Så book et møde med os her.